eerste paar dagen - Reisverslag uit Portals Nous, Spanje van Pleun Broeren - WaarBenJij.nu eerste paar dagen - Reisverslag uit Portals Nous, Spanje van Pleun Broeren - WaarBenJij.nu

eerste paar dagen

Blijf op de hoogte en volg Pleun

13 Mei 2014 | Spanje, Portals Nous

Eergisteren hadden een goede vlucht gehad , het was sneller verlopen dan verwacht. We moesten redelijk lang wachten op onze koffers. Toen we die eenmaal hadden waren we er zenwachtig wie ons op kwam halen. Het was iemand die in het hotel werkte al taxi chauffeur een man niet niet heel goed Engels kon. Hij bracht ons gister naar ons hostel, en hostel vonden we niks want de eigenaar was niet thuis. Maar toen we eenmaal de wifi code ontdekte was alles helemaal super. We hebben alle 2 een eigen kamertje met een bed, koelkast, klerenkast stoel en nachtkastje, heb het gezellig gemaakt met foto's en kaarten. Dus echt mijn eigen huisje! Het is nog wel even wennen. We zijn die avond maar ergens heen gelopen en toevallig kwamen we wat eettentjes tegen. Lekker pizza gegeten. Daarna ben ik eigenlijk meteen me bed ingegaan want ik was kapot. Nog even geskyped. Gister hadden we een dagje vrij nog, we zijn boodschappen gaan doen. Mijn koelkast ligt vol met lekkere dingen.(ook fruit hoor haha). Daarna hebben we 4 u lang op het strand gelegen, wat was dat mooi zeg! Niet normaal! We hebben er lekker gezond en uiteraard een beetje verbrand haha. Daarna zijn we weer met de Taxi terug gegaan en hebben we even lekker buiten gezeten in onze tuin. Even lekker opgefrist en weer lekker uiteten met een afsluiter een wijntje(helaas droge maar dat leer ik wel drinken) . Toen zijn we weer naar ons hostel gegaan en gingen we weer lekker naar bed, uiteraard nog even geskyped. Vannacht iets minder geslapen en mezelf ook verslapen voor het hardlopen. Gelukkig heb ik het nog 20 min gedaan, maar was zwaar ivm de heuvels hier. Net lekker gedoucht en me klaar gemaakt voor te werken. Ik ben erg benieuwd wat me te wachten staat. Ik laat het jullie snel weten!!! Totsnel!!! xx uit het zonnige Mallorca

  • 13 Mei 2014 - 13:11

    Paula Arts:

    Hoi Pleun,

    Leuk om je verslag te lezen, ben blij dat je het daar al een beetje naar je zin hebt.
    Je kamertje ziet er inderdaad al heel gezellig uit met alle kaarten en foto's die je meegenomen hebt.
    Vandaag gaat het beginnen in je hotel , en erg benieuwd naar je werkomgeving.
    Ik hoor het vanavond wel

  • 13 Mei 2014 - 18:03

    Monique:

    Leuk verslag, pleuntje. Ik miste alleen nog t verhaal met t toiletdoorspoelkettinkje ;-)
    Succes morgen met de eerste massage! XX

  • 13 Mei 2014 - 18:08

    Bianca:

    Pleun wat leuk om je zo te volgen wat je zoal meemaakt.
    Ik kijk uit naar het volgende verslag.
    Groetjes.

  • 13 Mei 2014 - 18:59

    Rimilobo:

    Hoi Pleun leuk om je zo te volgen wat je allemaal doet.
    Veel plezier met je stage en geniet er van.
    Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Portals Nous

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2014

Laatste maandje!

20 Juli 2014

10 weekjessssss , helft zit erop!

01 Juli 2014

al 7 weekjes in Mallorca

20 Mei 2014

1 week voorbij

14 Mei 2014

eerste werkdag
Pleun

20 weken stage in Mallorca

Actief sinds 08 Mei 2014
Verslag gelezen: 860
Totaal aantal bezoekers 6901

Voorgaande reizen:

08 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: