eerste werkdag - Reisverslag uit Portals Nous, Spanje van Pleun Broeren - WaarBenJij.nu eerste werkdag - Reisverslag uit Portals Nous, Spanje van Pleun Broeren - WaarBenJij.nu

eerste werkdag

Blijf op de hoogte en volg Pleun

14 Mei 2014 | Spanje, Portals Nous

Gisteren moesten wij ons om 1u melden. We hadden verwacht dat we moesten werken maar we hebben onze collega's van de Spa afdeling ontmoet en een rondleiding gekregen door het hotel , we mochten eerst even eten in de kantine. Daar staat elke dag een buffetje klaar voor het personeel wat er werkt in het hotel, super we mogen gewoon in het hotel ontbijten,lunchen en avond eten. Maar wel alleen als we aan het werk zijn. Het is een super mooi hotel maar ook erg duur. Onze begeleider is een Duitse en spreekt Engels, Spaans en natuurlijk Duist. Wij mogen gelukkig Engels praten en dat gaat ons heel goed af hier! Ze zijn in het hotel erg vriendelijk en hebben veel verschillende massages en therapieën waar ik heel veel kan leren! Dus heb er erg zin in! We mochten om 3u weer naar huis, we zijn gezellig naar een haventje gegaan met gigantische dikke boten. Daar lekker gegeten en wilden daarna winkelen. Helaas had ik een mooi jasje in me hand en stond er 560euro op het kaartje. Beetje jammer hahah. We gingen al snel terug naar het hostel. Daar hebben we nog even gezellig buiten gezeten met een duits stel van een jaar of 50. Daarna ging ik naar me kamertje en heb ik nog even geskyped met mama en Jorden. Dat skypen bevalt me heel erg en het is fijn om iemand te zien en iemand stem te horen. Dat maakt me heel erg blij! Daarna lekker geslapen.

Vandaag moesten we om 11u beginnen. We waren netjes op tijd en moesten onze pakjes passen. Ook erg mooi. Daarna mochten we aan de slag. We moesten een collega die daar fulltime werkt masseren, en zij masseerde ons daarna. Ze vond dat we erg goede handjes hadden, en we over 3 dagen aan de slag kunnen. Dus nog 3 daagjes ongeveer op de collega's en meer gevoel in de massages krijgen. In de middag mochten we op de baas van de wellness afdeling masseren, ze vond het ook erg goed doen en we gaven de juiste druk. Daarna deed ze het bij ons en dat voelde enorm lekker. Ben heel leergierig en wil ook zoals hun masseren. Daar ga ik hard voor knokken. Ik denk dat ik Jorden daar heel blij mee kan maken. Want dat voelde enorm lekker aan. Ben benieuwd wat deze week me gaat brengen, maar heb erg zin om veel dingen te leren! Ik laat jullie snel meer weten. Tot snel. Kus Pleun

  • 14 Mei 2014 - 18:21

    Cocky:

    Hoi Pleun.
    Superleuk om dit te volgen en het komt helemaal goed daar in dat mooie hotel en met je kundige handjes! Hopelijk ben je snel gewend want is toch fantastisch om te mogen meemaken! Geniet ervan en tot snel hores naar weer een nieuw verslag, successsss! Dikke kus

  • 14 Mei 2014 - 19:21

    Marion Wolters:

    Pleun,
    Heel leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken en ik ben nu al trots op jullie werkhouding; zin om veel te leren. Dat horen we graag!

    Heel veel succes daar!

    Mevr. Wolters

  • 14 Mei 2014 - 20:00

    Claudia:

    Heey pleun, leuk om je zo een beetje te volgen, wat een ervaring om dit allemaal mee te maken, super leuk, gaat je wel bevallen denk ik, veel succes de aankomende dagen met al dat masseren.groetjes van ons uit boxmeer




  • 14 Mei 2014 - 21:37

    Monique:

    Superhandjes heb je dus al! Ik ben benieuwd of jorden je massages straks nog aan kan!
    Fijn dat je zo enthousiast bent en veel wilt leren én veel plezier maakt. Succes met masseren.
    We blijven je volgen, pleuntje. XX

  • 14 Mei 2014 - 21:47

    Paula:

    Hey die Pleun,
    Is weer een mooi verslag van je eerste 2 werk-stage dagen.
    Fijn om te horen dat je het ook daar naar je zin hebt, maar dat hadden we ook niet anders verwacht.
    Na enkele weken heb je vast gouden massagehandjes daar kunnen wij dan mooi allemaal gebruik van maken!
    Geniet er maar lekker van en tot snel weer Kus. Mam xxx

  • 14 Mei 2014 - 22:15

    Jacqueline:

    Hey Pleun , klinkt allemaal supergoed! Geniet er maar lekker van het is een mooie kans om je opleiding te versterken. Heel veel plezier nog en leuk om het op deze manier te volgen. Ik heb al tegen Shannen gezegd dat ze dat straks ook maar zo moet doen als ze in zuid Afrika is. Groetjes Jacqueline x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Portals Nous

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2014

Laatste maandje!

20 Juli 2014

10 weekjessssss , helft zit erop!

01 Juli 2014

al 7 weekjes in Mallorca

20 Mei 2014

1 week voorbij

14 Mei 2014

eerste werkdag
Pleun

20 weken stage in Mallorca

Actief sinds 08 Mei 2014
Verslag gelezen: 555
Totaal aantal bezoekers 6902

Voorgaande reizen:

08 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: