Laatste maandje! - Reisverslag uit Portals Nous, Spanje van Pleun Broeren - WaarBenJij.nu Laatste maandje! - Reisverslag uit Portals Nous, Spanje van Pleun Broeren - WaarBenJij.nu

Laatste maandje!

Blijf op de hoogte en volg Pleun

31 Augustus 2014 | Spanje, Portals Nous

Hola, Buenas tardes!
Het is vandaag 31 augustus en dat betekend dat ik morgen mijn laatste maand in ga , en nog maar 29 volle daagjes in Mallorca hoef te zijn. Stiekem komt het allemaal heel dichtbij om naar huis te gaan maar stiekem zijn de laatste loodjes nog het zwaarst! Ik ben benieuwd hoe ik mijn laatste maand ga ervaren. Toch ben ik wel wat positiever omdat het eind nu echt in zicht is en mij dat echt super blij maakt.

De maand augustus is als een speer gegaan, mama en papa waren 2 weekjes op bezoek, mijn zus was er 5 daagjes en Jorden was er 9 dagen. Eindelijk voelde het als een vakantie omdat ik best veel vrij had gekregen, helaas gingen de dagen heel snel, gewoon te snel. 1 kant super positief, er zijn weer 2 weken voorbij en ben weer 2 weken dichter bij mijn einddatum, maar aan de andere kant mijn moeilijke kant: ik moest weer afscheid nemen na z’n geweldige dagen, ik had het zo ontzettend zwaar want ik dacht dat ik ze nu even heel lang niet zag en niet meer op bezoek komen. Maar ook daar ben ik doorheen gekomen. Toch heeft Jorden in september nog een weekendje geboekt en daar ben ik zoo blij mee. Ook de ouders van Jorden komen nog 6 daagjes langs dus ik heb toch nog wat bezoek in mijn laatste maandje, gelukkig! Alles gaat nu beter, nog niet helemaal super maar ik houd het zo wel vol. Af en toe wat ups en downs maar dat hoort er gewoon bij. Ik vond 3 maandjes lang zat, maar ja nog even 4 weekjes doorzetten en dan is dit allemaal voorbij en dan kan ik toch wel trots op mezelf zijn!

Op stage word het eigenlijk steeds positiever dus daar zit het allemaal wel goed, met collega’s krijgen we steeds meer een echte vriendschapsband, en stiekem zou ik de leuke mensen hier wel missen hoor. Raar als je 4,5 maand met mensen heb gewerkt en straks nooit meer ziet. Nu nog even genieten van de collega’s en het werk hier. De dagen op het werk verlopen goed, sommige dagen is het druk en sommige ook helemaal niet. Soms wat afwisseling is heel fijn. We vervelen ons eigenlijk nooit echt op werk want er is altijd wel gezelschap van collega’s, dus de dagen gaat snel. We hebben gehoord dat er 14 september 2 Duitse stagiaires komen, vinden wij eigenlijk best leuk om weer nieuwe mensen te leren kennen. Weer even een verandering in die weken! Ook mijn fooien spaarpot begint als aardig vol te raken, dat is een goed teken. 

Ook door de weken heen is mijn pinpas helaas geskimt, super fijn als je hier zit uhu. Gelukkig was de bank er op tijd bij en heeft de pas snel kunnen blokkeren. Maar gelukkig is mijn nieuwe bijna onderweg! Is altijd even lastig! Ook mijn mobiel heeft een eind aan zijn leven gemaakt, dus was de afgelopen 4 dagen niet bereikbaar op mijn nummer, ook daar heb ik een oplossing voor gevonden en ben ik morgen avond weer bereikbaar op mijn gewone nummer!

Ik ga nu de laatste weekjes in en moet nu nog even doorzetten, laten we hopen dat de tijd snel gaat en dat ik jullie allemaal weer snel zie in het oude vertrouwde Boxmeer!

Nu ga ik even genieten van mijn vrije dag, laten we er zo als gewoonlijk weer een strand dagje van maken!

Tot snel allemaaal!
Groetjes uit Mallorca xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Portals Nous

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2014

Laatste maandje!

20 Juli 2014

10 weekjessssss , helft zit erop!

01 Juli 2014

al 7 weekjes in Mallorca

20 Mei 2014

1 week voorbij

14 Mei 2014

eerste werkdag
Pleun

20 weken stage in Mallorca

Actief sinds 08 Mei 2014
Verslag gelezen: 1307
Totaal aantal bezoekers 6904

Voorgaande reizen:

08 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: