1 week voorbij - Reisverslag uit Portals Nous, Spanje van Pleun Broeren - WaarBenJij.nu 1 week voorbij - Reisverslag uit Portals Nous, Spanje van Pleun Broeren - WaarBenJij.nu

1 week voorbij

Blijf op de hoogte en volg Pleun

20 Mei 2014 | Spanje, Portals Nous

Hallo Allemaal! Er is al weer een week voorbij, de eerste week heb ik erg moeten wennen en toch een wel wat heimwee gehad naar thuis en mijn lieve vriendje. Gelukkig wen ik elke dag iets meer en weet ik dat ik moet doorzetten!

Afgelopen week heb ik woensdag donderdag vrijdag en zaterdag gewerkt, we hebben al veel geoefend op onze collega's en de massage gaat gelukkig al steeds beter en ik ben er bijna klaar voor. Soms vervelen we ons nog wel en dan moeten we achter de receptie zitten klanten ontvangen die naar de sauna willen of een afspraak willen voor een massage. We hebben dus wel steeds wat te doen zodat de dagen snel gaan.

Vrijdag na werk zijn we Palma zelf in gegaan en hebben even gewinkeld , helaas niet kunnen slagen. Maar wel een hele mooie stad. Zaterdag was mijn laatste dagje werken en we mochten wat eerder gaan. Dus ik had al snel weekend. We hebben zaterdag avond lekker buiten gezeten bij het hostel. Ook heb ik zaterdag na het werk lekker geskyped tijdens de bqq bij ons thuis. Dat deed me erg goed en het was erg gezellig.

Zondag en maandag had ik vrij. Zondag heb ik even lekker uitgeslapen en ik keek naar buiten en het was helaas geen mooi weer. Mam heeft skype aangezet en de Hockeywedstrijd laten zien. Een heel leuk vermaak! Ik had zondag namelijk alleen vrij. Ik willde daarna weer naar Palma om te winkelen, ik had de bus genomen en kwam in Palma. En jaa hoor de winkels waren dicht. Een beetje balen, ik heb de bus terruggenomen en in mijn eentje in een restaurant lekker gegeten. Savons even Gezellig bij het hoste gezeten. De maandag lekker tot 9u geslapen, we kwamen rond 11u op het strand aan en het was prachtig weer! Daar zijn we tot4u geweest . Daarna zijn we naar Portipi geweest een super groot winkelcentrum met de bekende winkels. Ik ben goed geslaaagd ! Gelukkig! Gister avond nog even bij het hostel buiten gezeten en beetje optijd naar me kamer gegaan. Lekker nog even geskyped met jorden die mij heel blij heeft gemaakt zodat ik lekker kon slapen. Vandaag is het weer tijd om een dag te werken en een dag om veel te leren! Ik heb er zin in!

Groetjes en Tot snel! xxxxx

  • 20 Mei 2014 - 09:07

    Michelle:

    Hey Pleuntje!
    Klinkt erg goed allemaal. Fijn dat het werk ook goed bevalt, je gaat zeker super veel leren daar! Kun je mooi je eigen massage salonnetje beginnen als je terug bent in Nederland... Haha :)

    Veel succes weer vandaag. Have fun!

    Liefs Michelle

  • 20 Mei 2014 - 09:12

    Paula:

    Hoi Pleun,

    Weer een leuk reisverslag en een beetje heimwee de eerste dagen is helemaal niet erg.
    Het is ook effe wennen zo alleen in een ander land, maar ik weet zeker dat het goed komt .
    Als je wat langer daar bent ken je de omgeving en alles steeds beter en wordt het steeds meer je eigen plekje.
    Vandaag weer lekker werken en kijken of de gasten van je massages kunnen genieten, iets waarvan ik zeker weet dat je dat gaat lukken.
    Geniet er lekker van en tot snel,
    Kus Mam

  • 20 Mei 2014 - 14:02

    Anouk:

    Hee Pleun!

    Leuk om je verslagen te lezen!
    Doet me erg denken aan mijn stage haha.
    Goed dat je doorzet, moet je ook vooral blijven doen anders krijg je er zeker spijt van.
    Die heimwee trekt vanzelf weg!

    Heeeel veel succes en plezier nog maar ik denk dat dat heeeelemaal goed gaat komen bij jou!

    xx Anouk

  • 27 Mei 2014 - 22:38

    Anke Janssen:

    Ha Pleun,

    Wat knap dat je dit helemaal alleen doet! Zal zeker wennen zijn maar wel een hele goede, mooie ervaring denk ik. Hopelijk kan je steeds meer genieten. Ik hoorde dat je familie al bijna komt dus dat zal zeker fijn zijn. Ik heb je gemist hoor zondag op de familiedag!
    Nou, veel succes en plezier daar!

    Groetjes, Anke en de rest

Tags: .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Portals Nous

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2014

Laatste maandje!

20 Juli 2014

10 weekjessssss , helft zit erop!

01 Juli 2014

al 7 weekjes in Mallorca

20 Mei 2014

1 week voorbij

14 Mei 2014

eerste werkdag
Pleun

20 weken stage in Mallorca

Actief sinds 08 Mei 2014
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 6914

Voorgaande reizen:

08 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: