10 weekjessssss , helft zit erop! - Reisverslag uit Portals Nous, Spanje van Pleun Broeren - WaarBenJij.nu 10 weekjessssss , helft zit erop! - Reisverslag uit Portals Nous, Spanje van Pleun Broeren - WaarBenJij.nu

10 weekjessssss , helft zit erop!

Blijf op de hoogte en volg Pleun

20 Juli 2014 | Spanje, Portals Nous

Hola, Buenas noches!

3 Weekjes geleden schreef ik jullie dat ik al bijna op de helft zat en NU eindelijk ik zit op de 10 weken dus de helft. Het geeft mij in een keer een heel blij gevoel dat ik stiekem een beetje kan beginnen met aftellen en dat ik nu lekker naar het einde toe kan werken.

Op het werk gaat het nog steeds zijn gangetjes, het wordt wel al steeds drukker gelukkig, de duisters hebben nu vakantie dus het drukke seizoen kan nu beginnen. Ik vind het zelf heel fijn als ik een drukke dag heb want dan gaat de dag natuurlijk veel sneller. Op stage mogen wij eigenlijk al alles doen op klanten en worden volgens mij wel gezien als tevreden stagiaires. De collega's zijn nog steeds super aardig en ik voel mij er al heel erg thuis, er is tijd voor een lachmomentje met collega's maar ook voor serieus werk. Natuurlijk wel fijn dat we het met iedereen kunnen vinden. Dus op werk nog steeds helemaal goed en de klanten zijn nog steeds super tevreden, dus mijn fooien potje blijft maar stromen haha.

Buiten het werk gaat het nu goed, maar dat komt stiekem doordat ik super bezoekjes heb gehad. Mijn lieve mama was ander halve week terug paar daagjes geweest en het was echt een vertrouwd fijn gevoel! Gezellige dagen gehad en heel veel steun. Ik heb 2 dagen vrij gehad toen mam er was want dat waren mij 2 normale dagen. 3 dagen werken. Het waren super daagjes en daar wil ik mama heel erg voor bedanken! Daarna heb ik 1 nachtje alleen moeten slapen, die dag erna tot 1u gewerkt en toen stond mijn lieve vriendje alweer op de stoep. Wauw, ik hoefde maar 3 halve daagjes te werken en de rest had ik vrij, dus we hadden echt een soort vakantie met zijn 2tjes. Het voelde zo ontzettend goed en zo fijn! Het geeft met dan meteen een vertrouwd gevoel. Het geeft mij weer moed om door te gaan en te gaan vechten deze weken. We hebben heel veel leuke dingen gedaan, Natuurlijk naar het strand geweest en naar een waterpark, veel uitgegeten! Het was voor ons echt een geweldige week die we nodig hadden.Bedankt lieve schat voor de top week en het fijne oude vertrouwde gevoel. Vandaag was het weer tijd om afscheid te nemen van hem, wat was dat weer moeilijk. Maar alles komt uiteindelijk goed. Sterk houden en doorvechten.

Stiekem zijn deze 10 weekjes echt wel snel gegaan, maar toch heb ik het ook erg moeilijk gehad de afgelopen tijd! Ik had het gewoon totaal anders verwacht! Maarja gelukkig heb ik nog steeds lieve mensen om mij heen die mij steunen, bedankt allemaal!

De weekjes na vandaag gaan denk ik ook snel, Tante Cocky en ome Henk komen morgen alweer aan! Lekker gezellige avondjes maken! Daarna mijn vriendinnen een weekje en dan lekker veel lachen. Die dag dat zij vertrekken komen mijn lieve ouders alweer aan, daarna mijn zusje en dan mijn lieve vriendje weer. Zij vliegen met zijn 3en terug, dus wij gaan een super leuke tijd maken met zijn allen. Ik verheug mij heel erg op de bezoekjes zo gaan de weekjes sneller. Voor je het woont Pleun weer lekker in het oude vertrouwde Boxmeer met een hele ervaring rijker!

Missyouuuuu!

Groetjes uit het zonnige en warme Mallorca!
xxxxxxx

  • 20 Juli 2014 - 22:30

    Marlijn :

    kippenvelllll haha, see you soon !! (en nu echt) ♡♡♡♡

  • 21 Juli 2014 - 10:49

    Paula:

    Lieve Pleun,

    Alweer een leuk reisverslag, wat fijn dat het goed met je gaat, al weet ik dat je iedereen heel erg mist.
    Daarom is het fijn dat je veel bezoekjes krijgt, ikzelf heb erg genoten van de dagen dat we samen waren.
    En samen met Jorden kun je terugkijken op een heerlijk weekje samen, dat nemen ze je niet meer af en dan te bedenken dat hij er over 2 en halve week weer is.
    Wij kijken ook uit naar onze vakantie samen met jou daar en dat begint ook al aardig op te schieten, maar eerst komen er nog meer mensen bij jou dus nog veel leuke dagen in het verschiet.
    Geniet van de dagen dat Henk en Cocky en Merle en Marlijn er zijn en dan vliegt het voorbij.
    Werk ze de komende week en heel veel lieve groetjes van ons xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Portals Nous

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2014

Laatste maandje!

20 Juli 2014

10 weekjessssss , helft zit erop!

01 Juli 2014

al 7 weekjes in Mallorca

20 Mei 2014

1 week voorbij

14 Mei 2014

eerste werkdag
Pleun

20 weken stage in Mallorca

Actief sinds 08 Mei 2014
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 6909

Voorgaande reizen:

08 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: