al 7 weekjes in Mallorca - Reisverslag uit Portals Nous, Spanje van Pleun Broeren - WaarBenJij.nu al 7 weekjes in Mallorca - Reisverslag uit Portals Nous, Spanje van Pleun Broeren - WaarBenJij.nu

al 7 weekjes in Mallorca

Blijf op de hoogte en volg Pleun

01 Juli 2014 | Spanje, Portals Nous

Hola, Buenos dias

Het is al weer een tijdje geleden dat ik jullie iets heb laten weten. Er is al heel veel gebeurd en er zijn al 7 weken om en nog 13 te gaan!

Het gaat goed hier en we zijn al 4 weekjes lang aan de gang met werken op klanten. We hebben al erg veel geleerd en na elke massage pedicure gezicht behandeling of wat anders wordt je elke keer weer een stapje beter. Dus op de stage zelf gaat het heel goed. Het is nog niet zo heel druk in de spa, maar collega’s zeiden al dat we nu nog van de rust konden genieten en dat het in de maand juli en augustus druk ging worden ivm vakanties. Ik ben erg benieuwd. Op stage zelf verveel ik me nooit meer en er is altijd wel wat te doen. De klanten zijn heel aardig en wat van de hogere tak, de fooi die we soms krijgen na de massage of behandeling zijn soms belachelijk hoog. Maar wel mooi meegenomen natuurlijk. Het zit allemaal in een spaarpotje en daar kan ik na stage iets leuk voor kopen, heb het ten slotte zelf verdiend. Met mijn collega’s gaat het nog steeds super en alles binnen het bedrijf word alleen maar beter en raakt allemaal meer gewend.

Als ik meestal thuis kom om 6/7u van werk ga ik meestal nog even buiten genieten van het zonnetje met Eline. Daarna nog even op mijn kamer Skype of Appe met leuke mensen in Nederland!! Die ik heeel erg mis. Ik heb de zwaarste weken achter de rug, dat waren de eerste 2 weken. Het raakt allemaal meer gewend dat ik de mensen moet missen en dat het niet anders is, maar ik denk elke dag aan het mooie Boxmeer en de geliefde mensen. Ik heb nog wel vaak moeilijke momenten erbij zitten, maar gelukkig heb ik veel lieve mensen om mij heen die mij positief laten denken. En daar ben ik ze zoo dankbaar voor. Ik wist dat deze tijd zwaar ging worden, maar had niet het idee dat het soms zo zwaar ging worden. Maar ik zet mij daar door heen en verheug mij op leuke momenten en leuke bezoekjes!

4 weken geleden is Schoonheidssalon Ellis langs geweest met 6 meiden, het was zo raar om bekende mensen te zien in Mallorca. Ik heb 2 super daagjes met ze gehad!! Daarvoor nog heeel erg bedankt lieve meiden! 2 weken geleden kwamen Jorden en mijn familie aan, wat had ik mij daar weer op verheugd zeg op weer een bezoekje en vooral van diegene die ik het meeste mis. En ik zag eindelijk Jorden weer. We waren zoo blij om elkaar weer te zien, de knuffel op dat moment was zo enorm fijn met veel emotie. Ik was stiekem zelfs een beetje zenuwachtig, maar toen ik hem zag en mij familie was alles weer heel erg vertrouwd. We hebben super daagjes gehad en ik wil jullie ook super bedanken het was helemaal top!! Het was heel moeilijk om weer afscheid te nemen van mijn Familie en vooral van Jorden. Ik miste hem en hun voordat ze waren geweest ook al heel erg. Maar omdat we zoon top weekend dat het nog extra moeilijk was want je merkt gewoon dat je hun heel erg gemist hebt! Toen moesten we afscheid nemen en heb het niet droog gehouden, dat was weer een zware dag voor mij. Maar gelukkig weer positieve praat om mij heen en gedacht aan het super leuke weekend!

Ik heb gister een dagje vrij gehad met Eline en zijn lekker naar het strand geweest, ik heb vandaag nog een dagje alleen vrij en dan ga ik lekker in mijn eentje naar het strand. Dan hoef ik nog maar 4 daagjes te werken en is mijn lieve mama er weer van zondag tot donderdag. Ik heb heel erg veel zin in die daagjes, mama steunt mij erg goed! Als mama weg is hoef ik maar 2 avondjes alleen te zijn en die zaterdag middag komt mijn lieve vriendje weer mijn kant op en blijft 8 daagjes bij mij! Ik heb wat vrij gevraagd. Dus die dagen worden helemaal super en we gaan extra veel genieten deze daagjes en ik heb er zoooveeel zin in!! Ik verheug mij erg op de bezoekjes en zo gaat de tijd ook veel sneller! Ik zit gewoon al bijna op de helft en daar ben ik zooooo blij mee!

Nu ga ik genieten van mijn vrije zonnige dag op het strand!!

Tot snel, groetjes uit het zonnige Mallorca xxxxx
Adiós!

  • 01 Juli 2014 - 12:49

    Renee :

    Leuk verslagje Pleun! Fijn dat het allemaal begint te wennen en dat je zoon vooruitzicht hebt met mensen die je komen opzoeken!! Het is niet altijd even gemakkelijk voor je, maar je komt er door heen!
    Ik probeer ook nog ergens in augustus langs te komen!
    Lekker genieten daar zusje en tot snel!
    Ik ben trots op jou

  • 01 Juli 2014 - 15:19

    Monique:

    Mooi geschreven, pleuntje. Ik heb t niet droog gehouden met lezen! Achter blijven is voor jou niet gemakkelijk. Maar ik ben blij dat je je draai daar hebt gevonden en dat je plezier hebt op je stageplek. We missen je heel erg op de duifkruid, maar blijf plezier maken en leer heel veel nu je daar bent! Dikke X

  • 01 Juli 2014 - 16:35

    Claudia:

    Super leuk om te lezen pleun, ook dat je het wat meer naar je zin hebt want kan me voorstellen dat je een hoop mensen mist en zeker je vriendje,er komen nog leuke bezoekjes aan daar kun je lekker naar uitkijken.succes verder en tot gauw weer xxxx

  • 01 Juli 2014 - 16:44

    Jorden:

    Hey drupke!
    Wat heb je een leuk verslag geschreven zeg! En ik weet zeker dat iedereen hier heel erg trots op jou is en wat je allemaal doet! Super goed dat je je draai een beetje begint te vinden en ik weet zeker dat je heel sterk terug komt en dan gaan we weer lekker samen genieten van alles! Ik kom nog 2x een weekje gezellig langs en dan gaan we samen er een top week van maken, en hebben we stiekem toch 2x een vakantie naar t buiteand samen!

    Heel veel knuffels en kusjes!❤

  • 01 Juli 2014 - 17:51

    Mevrouw Wolters:

    Pleun,

    Wat een leuk verslag! Goed om te lezen dat jullie stage zo zinvol en leuk is. En voor de rest lekker genieten. Ook veel groetjes aan Eline.

  • 01 Juli 2014 - 21:21

    Paula:

    Hey Pleun
    Wat een leuk verslag zo recht uit je hart , wij zijn trots op je zoals je dat daar allemaal doet.
    Want het is niet altijd leuk om de mensen om je heen die je lief hebt te moeten missen.
    Maar het doet me goed dat het wel steeds beter met je gaat en dat je steeds meer went aan je nieuwe leventje daar.
    En van ons weekendje allemaal samen hebben wij ook allemaal enorm genoten,en is ook leuk om te zien waar je woont en werkt . En het blijft zeker een weekend om altijd aan terug denken.
    Alleen is dan het afscheid zwaar , voor jou om alleen achter te blijven en voor ons om jou zo verdrietig achter te laten.
    Maar zoals je al zegt er staan nog leuke bezoekjes op de planning, ik verheug me dan ook echt op het weekend om samen gezellig van het spaanse leven te genieten.
    Zo vliegen de weken vanzelf voorbij en voordat je het weet is het voorbij,
    Maar eerst nog een paar daagjes werken want daar ben je tenslotte voor daar hahahaha.
    Heel veel lieve groetjes van mam xxx

  • 21 Juli 2014 - 14:32

    Nelly Van Duynhoven:

    Heb je verslag gelezen je bent een kanjer en goed dat je deze uitdaging aangegaan bent . Je leert er veel van ook hoe het is om alleen in andere wereld te zijn goed bezig meisje dit neem je allemaal mee in je rugzakje en pakt niemand je af deze les. Ik wens je het allerbeste Pleun en ik weet dat mama je ook heel erg mist.Nu weer aan de slag en de weken vliegen voorbij maar ook genieten en anders heb je later spijt. veel succes en tot ziens dikke kus nelly XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Portals Nous

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2014

Laatste maandje!

20 Juli 2014

10 weekjessssss , helft zit erop!

01 Juli 2014

al 7 weekjes in Mallorca

20 Mei 2014

1 week voorbij

14 Mei 2014

eerste werkdag
Pleun

20 weken stage in Mallorca

Actief sinds 08 Mei 2014
Verslag gelezen: 426
Totaal aantal bezoekers 6907

Voorgaande reizen:

08 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: